ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه مصرف بیش‌ازحد مواد قندی و شیرین، کارایی انسولین در بدن را ضعیف می‌کند مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (١٢ اردیبهشت ١۴٠٣) | اواخر هفته، خراسان رضوی و مشهد بارانی می‌شود افزایش حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین اجتماعی و مستمری‌بگیران، امروز به تصویب رسید + جزئیات (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ابلاغ مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان کمتر از ۷ سال (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رسم غلط تیراندازی در عروسی، عروس را به کما فرستاد + جزئیات

  • کد خبر: ۱۱۶۹۱۳
  • ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
رسم غلط تیراندازی در عروسی، عروس را به کما فرستاد + جزئیات
فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: در تیراندازی شب گذشته در یکی از تالارهای عروسی این شهرستان دو نفر مجروح شدند و عروس هم به کما رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ مهدی جوکار اظهار داشت: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از تالارهای عروسی شهرستان فیروزآباد، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران مشخص شد فردی به قصد شادی کردن و بر حسب سنت عشایری اقدام به شلیک تیر با اسلحه شکاری کرده که متاسفانه به دلیل شلوغی جمعیت و عدم توانایی در کنترل اسلحه به ۳ نفر (دو مرد و عروس) اصابت و ضارب از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی فیروزآباد با بیان اینکه ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و وی را دستگیر کنند، گفت: در بازرسی از محل اختفاء فرد تیرانداز یک قبضه اسلحه شکاری فاقد مجوز و استفاده شده در مراسم عروسی کشف شد.

سرهنگ جوکار با بیان اینکه عروس به کما رفته و حال دو نفر دیگر رضایت‌بخش است، گفت: تالار موصوف برابر دستور مرجع قضایی پلمب شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم ۳۶ ساله که شوهر خواهر داماد بود برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، تاکید کرد: هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی خط قرمز پلیس است و برای ایجاد  بستر امن و آرام در عروسی‌ها هرگونه تیراندازی ممنوع است و در صورت مشاهده سلاح و تیراندازی با قاطعیت با افراد هنجارشکن برخورد می‌شود.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->